ایرلاین آلمانی ژرمانیا، از ابتدای ۲۰۱۵ در ایران

متن: 

شرکت هواپیمایی آلمانی «ژرمانیا» از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی پروازهای منظمی را بین شهرهای مشهد و تهران در ایران و شهرهای آلمان برقرار می‌کند.
محمدرضا خوشنویسان، معاون بازرگانی شرکت ایران ایر، در گفتگو با رسانه‌های خبری، از آغاز به کار ایرلاین آلمانی «ژرمانیا» در ایران خبر داد.

ژرمانیا، یکی از ایرلاین‌های خصوصی کشور آلمان بوده، که دفتر مرکزی آن در برلین قرار دارد و از سال ۱۹۷۸ تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت با دارا بودن ۲۵ فروند هواپیما  که عمر همگی آن‌ها کمتر از ۱۰ سال است، به عنوان یکی از ایرلاین‌های ارائه دهنده پروازهای ارزان قیمت شناخته می‌شود.

با توجه به افزایش تقاضای سفر از آلمان به ایران، به خصوص مشهد، نمایندگی این شرکت ازابتدای سال جدید میلادی، با به راه انداختن پرواز هامبورگ-مشهد کار خود را در ایران آغاز خواهد کرد. علی‌اکبر کوکب‌زاده، مدیر این شرکت هواپیمایی در ایران، اعلام کرد این ایرلاین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، از اوایل سال ۲۰۱۵ هر هفته، ۵ پرواز به ایران خواهد داشت که در این میان علاوه برپرواز هامبورگ به مشهد، دو پرواز برلین- تهران و دو پرواز دوسلدورف- تهران را نیز دربر خواهد گرفت.

بنابر سخنان علی اکبر کواکب‌زاده، این ایرلاین، در گام‌های بعدی، پروازهای خود را به تهران و شهرهای دیگر ایران ازجمله شیراز افزایش داده، با هدف جذب مسافر، تغییراتی را در راستای کاهش قیمت‌ پروازهای خود اعمال خواهد کرد.
 

منابع و اطلاعات بیشتر: 

افزودن دیدگاه جدید