آشنایی با فرنگ - اطلاعات گردشگری بر پایه نقشه

متن: 
از ویژگی‌های راهنمای گردشگری فرنگ، گردآوری اطلاعات گردشگری کشورهای مختلف بر پایه‌ی نقشه است. اطلاعات گردشگری در وبسایت فرنگ در سه طبقه‌ی کشور، شهر و مکان توریستی تقسیم می‌شوند. بطور مثال در صفحه‌ی مربوط به مسجد ایاصوفیه در استانبول، شما علاوه بر خلاصه‌ای از توضیحات مربوط به این مسجد و اطلاعات بازدید از آن، آدرس و همچنین نقشه‌ی مربوطه را مشاهده می‌نمایید.

نمایی از نقشه مربوط به مسجد ایاصوفیه

اطلاعات مربوط به نقشه به صفحه‌ی مکان‌های توریستی ختم نمی‌شود و با استفاده از این اطلاعات، شما می‌توانید مکان‌های توریستی مختلف در شهرها و کشورها را مشاهده نمایید. بطور مثال در صفحه مربوط به گردشگری استانبول، نقشه‌ای تعبیه شده است که در آن مکان‌های توریستی شهر استانبول بصورت مارکر به نمایش در آمده‌اند. شما با کلیک بر روی این مارکرها می‌توانید نام مکان مورد نظر به همراه تصویر کوچکی از آن مکان را مشاهده نموده و با کلیک بر روی نام مکان، وارد صفحه مربوط به آن شوید.
همچنین در قسمت راست نقشه، فیلتری قرار داده شده است که مکان‌های گردشگری شهر مورد نظر را دسته بندی کرده است. شما با برداشتن تیک کنار هم دسته‌بندی، می‌توانید مارکرهای مربوط به آن دسته‌بندی را حذف نمایید و فقط دسته‌بندی‌های مورد علاقه‌ی خود را در نقشه مشاهده نمایید.
نمایی از نقشه گردشگری استانبول

به همین منوال در صفحه کشورها نیز اطلاعات مکان‌های توریستی آن کشور را مشاهده خواهید نمود. بطور مثال در صفحه گردشگری ترکیه، کلیه مکان‌های توریستی ترکیه را در بستر نقشه مشاهده می‌نمایید.

نمایی از نقشه گردشگری ترکیه

اعداد نشان‌داده روی نقشه، شامل مکان‌های توریستی مجتمع در آن قسمت از نقشه می‌شوند و عدد آنها حاکی از تعداد مکان‌های گردشگری آن قسمت از نقشه است که با کلیک روی اعداد و یا زوم کردن نقشه می‌توانید نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید.
در این قسمت نیز با کلیک روی هر مارکر، نام مکان مورد نظر نمایان می‌شود که با کلیک روی نام آن میتوانید وارد صفحه مورد نظر آن مکان گردشگری شوید.
هدف ما در وبسایت فرنگ تسهیل دستیابی کاربران محترم به اطلاعات گردشگری است. در این راه اطلاعات و ابزارهایی از این دست را برای شما مهیا کرده‌ایم. شما می‌توانید با استفاده از فرم دیدگاه در همین صفحه و یا صفحه تماس با فرنگ با ما مکاتبه نموده و نظرات خود را بیان بفرمایید.

افزودن دیدگاه جدید